Integritetspolicy

Integritetspolicy hos oss

Insamling av info

Navigationsskolan (Tim Svensson AB) samlar information när du kontaktar oss från en kontaktsida eller beställer en tjänst eller produkt från oss. Informationen är namn, e-postadress och mobilnummer (om du angett det) samt din gatuadress om du angett det.

Besöker du vår hemsida sparar vi information från din dator/mobil/läsplatta och webbläsare, IP-adress, uppgifter om sidan du besöker.

Syftet med informationen och användning

Information kan användas till:
- Kontakta dig (om du vill blir kontaktad genom att ha fyllt i en kontaktsida)
- Förenkla hemsidan vi har
- Låta vår kundservice få del av information för att förenkla för dig
- Kunna leverera vår tjänst till dig

Information till annan part

Vi förmedlar, säljer eller på något annat sätt handlar med din personliga information till utomstående parter. Undantaget är betrodda parter som de som exempelvis driftar våra servrar för hemsidan mm. Kravet är att dessa ska hålla informationen konfidentiell.

Skydd av informationen

Säkerhetsåtgärder vi anammar för att skydda dina uppgifter. All information skickas över krypterade säkerhetslösningar. Om en kollega hos oss behöver information för att kunna hjälpa dig som kund så har de endast del av den informationen som de behöver för att kunna hjälpa dig med ärendet. Exempelvis om du beställer material så har de tillgång till din adress för att kunna skicka materialet till dig. Alla servrar vi använder återfinns i säkra serverhallar med högsta skydd.

Ta bort uppgifter

Den mailadress som du använder när du kontaktar oss är den mailadress vi kontaktar dig på. Om du vill få information om vilka uppgifter vi har sparat om dig så kan du begära ut det genom att kontakta oss på [email protected] Samma sak om du vill att vi tar bort dina uppgifter så meddelar du oss det så ordnar vi det.

Integritet och samtycke

När du använder vår hemsida och skickar in info i ett kontaktformulär så samtycker du till att integritetspolicyn är ok.

Om det skulle bli förändringar

Om denna integritetspolicy skulle behöva justeras så kommer vi att uppdatera denna sida med den informationen. Vill du följa denna sida så kan du bokmärka den och besöka den med jämna mellanrum.