Presentkort på Förarintyg

Vy i Skargarden

Den perfekta julklappen eller presenten

Att ge bort en onlinekurs i navigation och sjömanskap till din partner, ditt barn, din förälder eller kollega innebär inte bara en rolig och uppskattad present – Du ger även bort kunskap för livet och möjlighet till en säkrare och roligare tillvaro på sjön.

För vem passar kursen?

Presentkort förarintyg med kuvert

Vi vänder oss till både seglare och motorbåtsförare, nybörjare och erfarna. Inga förkunskaper behövs för att gå kursen – efter kursen har du en gedigen grundförståelse och kunskap för ett aktivt båtliv. Kursen innehåller allt ifrån hur du kastar loss och lägger till med båten på ett tryggt sätt, till hur du använder och navigerar med hjälp av sjökortet.

Kursen passar även dig som har tidigare erfarenhet från sjön men som vill fräscha upp dina kunskaper.

Vill du läsa mer om kursen så finner du information på sidan Förarintyg.

Så tar du ut en kurs med hjälp av transportör (exempel på utbildningsfilm från kursen).

Hur fungerar presentkort?

Om du vill ge bort en utbildning till någon, fyller du i dina egna uppgifter i formuläret nedan. Presentkortet (+ övningssjökort, passare och transportör om du väljer till det) skickas då hem till dig. Du kan nu ge presentkortet till vem du vill, då kortet inte är personligt. Presentkortet gäller i 2 år och innehåller en värdekod som används för att aktivera utbildningen. När utbildningen är aktiverad så har man tillgång till kursen i 9 månader därefter.

Beställ presentkort här

JUST NU - 300 kr rabatt. Gäller till 24/4.

Presentkort - Onlinekurs - Förarintyg

995 kr (ord 1 295 kr).

Du anger dina uppgifter nedan, så skickar vi presentkortet hem till dig och du ger det till den som ska få utbildningen.

Önskar du beställa flera presentkort?

Komplettera din beställning

Vad säger kunderna?

Jag fick kursen i födelsedagspresent av min sambo, perfekt present! Hade inte kunnat gissa det.

referens presentkort Eva Eva M, Göteborg

Jag gav min 15-åriga son kursen ”Förarintyg” i födelsedagspresent och han gick igenom den på en helg och var mycket nöjd.

referens förarbevis stefan Stefan L, Linköping

Jag gick förarintygskursen efter att ha varit ifrån båtlivet i 20 år. Blev en uppdatering av mina äldre kunskaper, är mycket nöjd.

referens bengt förarintyg Bengt J, Uppsala

Utbildningsgaranti - 100% nöjd

utbildningsgaranti

Hos oss har du alltid en utbildningsgaranti som innebär att, om du mot förmodan skulle få problem vid examinationen och inte klara provet, alltid kan komma tillbaka och gå onlineutbildningen igen utan extra kostnad.