VHF Certifikat (SRC), VHF Kurs

VHF SRC utbildning online

VHF Certifikat (SRC) - VHF Kurs

Med vår onlinekurs för VHF Certifikat (SRC) får du en modern och pedagogisk utbildning som består av text, bilder, förklarande exempel och filmer. Allt skapat för att du ska få en enkel inlärning, en maximal förståelse och kunskaper som du verkligen kan ha nytta av i ditt båtliv. Utbildningen får högsta betyg av eleverna. Ta VHF Certifikat enkelt hos oss!

VHF kursens upplägg:

VHF Certifikat stationar vhf

Efter genomför VHF kurs ska du ha lärt dig:

Gå VHF-utbildningen när det passar dig

Du har tillgång till onlineutbildningen och materialet i 9 månader. Det innebär att du kan logga in och gå igenom kapitlen och lektionerna så många gånger du vill och behöver under den aktuella tiden. Du behöver alltså inte ta hänsyn till några tider när du går vår utbildning, utan bestämmer själv när det passar dig.

Kursens omfattning i tid

Den genomsnittliga tiden för att gå igenom VHF-utbildningens lektioner och övningsfrågor är cirka en dag. Många väljer istället att ta till sig kunskapen vid flera olika tillfällen under en längre period.

VHF Certifikat, VHF Intyg, SRC, VHF Kurs

VHF Certifikatet kallas för flera olika saker i folkmun men det är samma VHF/SRC intyg (certifikat) man menar för fritidsbåtar.

Kunskapskrav av NFB för VHF Certifikat

Nämnden för båtlivsutbildning (NFB) har listat de kunskapskrav som krävs för att kunna ta VHF/SRC Certifikat. Vår VHF kurs följer och säkerställer att du får all den kunskapen på bästa sätt.

För vem passar VHF kursen?

För dig som är nybörjare och vill skaffa en VHF ombord eller börja använda den VHF:en som redan finns. Du får en kraftigt ökad säkerhet ombord om du kan hantera en VHF på rätt sätt genom att du på ett enklare och mer precist sätt kan kalla på hjälp. Inga förkunskaper krävs för denna VHF kurs.

Kom igång direkt, beställ här

JUST NU - 300 kr rabatt. Gäller till 24/4.

Onlinekurs - VHF Certifikat

695 kr (ord 995 kr).

”Pengarna-tillbaka-garanti”

Skulle du mot förmodan inte vara nöjd med VHF kursen så har du vår ”Pengarna-tillbaka-garanti”, meddela oss på [email protected] om du inte är nöjd inom 14-dagar så får du pengarna tillbaka (ev. kursmaterial och litteratur skickas tillbaka till oss i nyskick).

Vad händer när jag gått kursen?

intygsboken för förarintyg

När du har gått igenom VHF kursen och övningsfrågorna och känner att du tagit till dig kunskapen är du redo att skriva upp för en förhörsförrättare som NFB (Nämnden för båtlivsutbildning) tillhandahåller. Länkar och tydlig information om detta finns inne i utbildningsplattformen. Examinationen kostar 625 kr och betalas direkt till förhörsförättaren.

VHF Certifikat - Utbildningsgaranti – 100% nöjd

utbildningsgaranti vhf kurs src utbildning

Hos oss har du alltid en utbildningsgaranti som innebär att, om du mot förmodan skulle få problem vid examinationen och inte klara provet, alltid kan komma tillbaka och gå onlineutbildningen igen utan extra kostnad.

Vad säger kunderna?

Mycket tydlig och pedagogisk VHF utbildning, rekommenderas!

referens VHF sara Sara K, Stockholm

Mycket smidigt med VHF kursen. Tog cirka en dag att lära sig och bra med alla övningsfrågor.

referens vhf Hans Hans L, Norrköping

Enkelt och rakt på, gillar upplägget. Min sambo är lärare och hon gick både VHF och Förarintygskursen och hon sa det var mycket pedagogiskt upplagt vilket jag håller med om.

referens Göran vhf src Göran J, Malmö

Du beställer kursen för VHF Certifikat enklast genom att fylla i beställningsformuläret högre upp på denna sidan.

Varmt välkommen!

Grundare, Navigationsskolan.se