Båtpraktik dager

båtpraktik dag

Båtpraktik dag

En båtpraktik hos Navigationsskolan innebär både en härlig stund på sjön och en möjlighet att praktiskt få öva på de kunskaper man lärt sig i utbildningarna för Förarintyg och Kustskepparintyg. Du får intyget för båtpraktiken direkt efter genomfört praktikpass utan extra avgifter.

Vad vi går igenom under båtpraktiken:

Båtpraktik i Trosa skärgård

Båtpraktik i Trosa skärgård.

Kunskapskrav av NFB

Nämnden för båtlivsutbildning (NFB) har listat de kunskapskrav som krävs för ”Båtpraktik dag”. Navigationsskolans båtpraktik följer och säkerställer att du får till dig den kunskapen på bästa sätt.

För vem passar båtpraktik?

Syftet med Båtpraktiken är att du ska bli tryggare på sjön och uppleva hur saker fungerar i praktiken så att du själv får ett bättre båtliv!

Praktisk information om båtpraktik

Båtpraktik Navigationsskolan

Välkommen ombord på vår Ockelbo B25 Cab.

Beställ och boka båtpraktik dager

Boka

Utgångspunkt Trosa

Onsdagen den 8/5, 0900 – 1300, fullbokad.

1 595 kr per person

Antal elever

Båtpraktiken kostar 1595 kr per person.

Våra Båtpraktikpass är främst avsedda för de som läst eller läser Förarintygs- eller Kustskepparintygskursen hos oss på Navigationsskolan.

Varmt välkommen ombord!

Grundare, Navigationsskolan.se