Fartygsbefäl klass 8

Fartygsbefäl klass 8 - onlineutbildning på distans

Under 2024 släpper vi en ny utbildning för dig som vill ta Fartygsbefäl klass 8. Mer info kommer på denna sida då.

Med vår onlineutbildning för Fartygsbefäl klass 8 får du en modern och pedagogisk utbildning som består av text, bilder, förklarande exempel och filmer. Allt skapat för att du ska få en enkel inlärning, en maximal förståelse och kunskaper som du verkligen kan ha nytta av i ditt båtliv. Ta Fartygsbefäl klass 8 enkelt hos oss!

Förkunskaper som du behöver är Kustskepparintyg och VHF/SRC-Certifikat. De utbildningarna kan du enkelt gå online hos oss redan nu, se sidan Kustskepparintyg/Skepparexamen och VHF/SRC-certifikat.

Kursens upplägg:

Övningsmaterial till fartygsbefäl klass 8

Efter genomförd kurs ska du ha lärt dig:

Gå kursen när det passar dig

Du har tillgång till onlineutbildningen och materialet i 9 månader. Det innebär att du kan logga in och gå igenom kapitlen och lektionerna så många gånger du vill och behöver under den aktuella tiden. Du behöver alltså inte ta hänsyn till några tider när du går vår onlinekurs på distans, utan bestämmer själv när det passar dig.

”Pengarna-tillbaka-garanti”

Skulle du mot förmodan inte vara nöjd med kursen så har du vår ”Pengarna-tillbaka-garanti”. Meddela oss på [email protected] inom 14 dagar, om du inte är nöjd, så får du pengarna tillbaka. För att kunna ta del av garantin så får max 5 lektioner i kursen ha öppnats. Ev. kursmaterial och litteratur skickas tillbaka till oss i nyskick.

Utbildningsgaranti - 100% nöjd

utbildningsgaranti

Hos oss har du alltid en utbildningsgaranti som innebär att, om du mot förmodan skulle få problem vid examinationen och inte klara provet, alltid kan komma tillbaka och gå onlineutbildningen igen utan extra kostnad så du får ditt förarbevis för båt.

För att få mer info när utbildningen för Fartygsbefäl klass 8 släpps så skickas oss ett mail (se adress nedan) eller följ oss på Facebook eller Instagram.

Varmt välkommen!

Tim Svensson