Logotype som länkar till förstasidan

Navigationsskolan omdömen & referenser

Omdömen om Navigationsskolan

Hur bra är Navigationsskolan, omdömen och referenser

Vi på Navigationsskolan arbetar hela tiden med att förbättra och förenkla våra utbildningar, så att du som går dem ska få de bästa förutsättningarna för att kunna ta till dig kunskapen på ett enkelt sätt. Vi gör det genom en beprövad pedagogisk modell, där våra kursdeltagare ständigt utvärderar kvaliteten, i kombination med vår moderna utbildningsplattform.

Vi tror inte på att berömma oss själva, utan låter våra kunders omdömen tala för sig själva.

Tack för att ni väljer att gå utbildningen hos oss på Navigationsskolan!

Omdömen – Är Navigationsskolan bra?

Peter Dahl berättar:

"Vill bara berätta att jag skrev upp förra veckan och klarade provet! Hade inget med mig i bagaget så det har varit en mycket lärorik tid som nu bara kommer att fortsätta utvecklas. Tack för en mycket bra kurs!"

Peter Dahl referens omdöme

Peter Dahl

Frida Lygnegård berättar:

"Jag går just nu Förarintygskursen och har verkligen uppskattat materialet online på Navigationsskolan. Det är ett fantastiskt bra och innehållsrikt material. Jag jobbar själv som forskare och lärare och är mycket imponerad över det pedagogiska upplägget som jag upplevt som mycket användarvänligt."

Frida Lygnegård referens omdöme

Frida Lygnegård

Veronica Svanström berättar:

"Jag ville bara meddela er att jag nu har klarat förarbevis båt med godkänt resultat!! En superbra kurs och även lätt att förstå för en landkrabba! Ska varmt rekommendera er till andra båtintresserade!"

Veronica Svanström referens omdöme

Veronica Svanström

Markus Kinnander berättar:

"Hej, Jag vill rikta ett synnerligen stort tack till er! Vilket arbete ni har lagt ner för att göra er onlineutbildning Förarintyg lärorik och pedagogisk i ett mycket tilltalande format. Flera formuleringar, anekdotiska exempel och bilder kommer finnas kvar för alltid. Nu med uppskrivningen klar och en nyinköpt båt, så ska kunskapen praktiseras med stor glädje. Med vänliga hälsningar Markus Kinnander"

Markus Kinnander referens omdöme

Markus Kinnander

Vilka omdömen har kunderna lämnat på Facebook om Navigationsskolan?

På Facebook kan du se vad kunderna har gett för omdömen och betyg till våra utbildningar. Högsta betyg, 5 av 5 möjliga.

Navigationsskolan omdömen

Vad har kunder sagt om Navigationsskolan på Facebook.

Kom igång med din utbildning på en gång

På sidan Förarintyg, Kustskepparintyg och VHF/SRC beställer du enkelt din utbildning och kommer igång på en gång.

Varmt välkommen till oss!

Tim Svensson
Grundare, Navigationsskolan.se